Det finns hopp...

Det finns hopp om mänskligheten... Åkte taxi sent en natt, började prata musik med chaffören - tvingade honom att lyssna på Muse och han lovade att lyssna vidare om jag försökte med Scott Walker. Det är så att jag åker taxi ofta (mer än nödvändigt), men inte träffat den chaffören igen förän härom natten. Jo tack, givetvis kände han igen mig... och visst hade han lyssnat på mina älsklingar, dessutom tyckte han det var ruggit bra! Så jag fick sitta där och skämmas eftersom jag inte lyssnat på Walker (har faktiskt gjort ett (1)försök att hitta hans musik på nätet, men utan framgång). Så nu ska jag skärpa mig, man ska leva som man lär...  Hur som helst fick jag en trevlig pratstund med en likasinnad, det händer inte varje dag... Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0