Vänner...

Träffade en kompis under helgen som jag inte sett eller umgåtts med på länge - fantastiskt kul att ses igen! Upptäckte att jag verkligen saknar honom, våra ändlösa samtal om musik, film och litteratur (behöver väl inte förtydliga med att vi är hyfsat liksinnade...). Hoppas att jag kan sköta mig o hålla kontakten bättre!
Annars? Jo tack, det blev ett dyrt krogbesök... Fick åter igen bekräftat att flertalet av min vänner har svårt att umgås med varandra - inte så kul, men men, vill inte vara utan någon av dem, så det är väl bara att bita ihop och fortsätta som vanligt... (suck)

Kommentarer
Postat av: Peter

Puss dig!

2006-10-06 @ 14:21:37
URL: http://peterandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0