Idioter...

Var på fest under helgen... Herregud, är det jag som är "onormal" eller har jag bara oturen att hamna mitt i bland idioter?
Vad ni än säger - Jag har väldigt svårt för att förstå varför man måste slåss. Har hellre aldrig förstått meningen med att vara med andra om man är tillsammans med någon... På något sätt kräver ni av mig att jag ska förstå och acceptera era snedsteg... Men fatta; Kan ni inte förstå att jag tycker ni beter er som idioter! Å kan ni inte respektera  mina åsikter är det bara att dra...

Annars? Efter att ha lyssnat på Radioheads "Creep" (absolut inget fel på den låten och jag lyssnar gärna på Radiohead) minst femtioelva gånger det senaste dygnet, vill jag bara säga;
Om ni nu måste sjunga med - lär er texten!
Det är "weirdo" och inte "winner", era jäkla puckon!!

(But I´m a creep, I´m a weirdo/What the hell am I doing here?/I don´t belong here)

Kommentarer
Postat av: TicTac

"i'm a...höhö...window"

2006-10-11 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0